محمد ناجى جدو
نكت جديدة لنك ها هاهاهاههههههههههههههههااااااااااااا 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلكنكت جديدة لنك ها هاهاهاههههههههههههههههااااااااااااا 825617

ادارة المنتدي
نكت جديدة لنك ها هاهاهاههههههههههههههههااااااااااااا 103798
محمد ناجى جدو
نكت جديدة لنك ها هاهاهاههههههههههههههههااااااااااااا 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلكنكت جديدة لنك ها هاهاهاههههههههههههههههااااااااااااا 825617

ادارة المنتدي
نكت جديدة لنك ها هاهاهاههههههههههههههههااااااااااااا 103798
محمد ناجى جدو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

محمد ناجى جدو

المنتدى الرسمي لمحبي النجم محمد جدو

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول الاعضاء

نكت جديدة لنك ها هاهاهاههههههههههههههههااااااااااااا

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
nagy2000
جداوى صاحب مكان
nagy2000

مسهــمــاتىًٍِ~ : 192
تــًٌُُاريخًٍَ تسـًُـجيل~] : 04/02/2010
العـــمرٌُِ~ْ} : 27
موقعـــى~]ٍ : gedo.owno.com

نكت جديدة لنك ها هاهاهاههههههههههههههههااااااااااااا Empty
مُساهمةموضوع: نكت جديدة لنك ها هاهاهاههههههههههههههههااااااااااااا   نكت جديدة لنك ها هاهاهاههههههههههههههههااااااااااااا Icon_minitimeالجمعة أبريل 16, 2010 4:51 pm

السلام عليكم يا احلي فتوكات بصوا ياجماعه ده اول موضوع اعملوا ويارب مايكونش دمه تقيل واو مكررنكت جديدة لنك ها هاهاهاههههههههههههههههااااااااااااا SCh_prayنكت جديدة لنك ها هاهاهاههههههههههههههههااااااااااااا SEm_blush8نكت جديدة لنك ها هاهاهاههههههههههههههههااااااااااااا 110 وماتحرمونيش من الردود بليييز نكت جديدة لنك ها هاهاهاههههههههههههههههااااااااااااا Mood3وادي النكت : # واحد عصبي بيقول لمراته هحكيلك قصه غريبه ومش حتصدقيها وحتقولي عني كداب وانا مش كداب انتي الي كدابه واهلك كدابين ولاد الكلب ويلعن ابوكي علي ابو عيلتك روحي انتيطااااااااااااااااااااااالق #مره كلب فاقد الذاكره ماشي في الشارع يقول نونو.... لا صوصو.....لانكت جديدة لنك ها هاهاهاههههههههههههههههااااااااااااا Mood24 #مصري سأل اجنبي كيف الدنيا معك ؟ قال الصبح سايق همر وبليل مع قمر فقاله الاجنبي وانت كيف حالك؟ قاله:الصبح سايق تريلا وبليل مع غوريلا لا #اتنين مساطيل عملوا مؤتمر ثقافي سموه نجيب محفوظ ولا منجيبوش....! #واحد سكرا ن ركن عجلته وقال للسما خلي بالك منها رجع مالقاهاش ولقي السما بتمطر قالها بقولك ايه تعيطي ماتعيطيش انا عايز العجله بتاعتي....... نكت جديدة لنك ها هاهاهاههههههههههههههههااااااااااااا Mood15 #واحد صعيدي بيقول لابوه انا عايز نوكيا قاله عليا الطلاق بالتلاته لتاخد بنت عمك!!!!!! #مسطول قتل ضابط شرطه طلب 122 وقالهم احب ابلغكم ان انتم بقيتوا 121 #سألوا مصري ليه المصريين بيحلفوا كتير ؟ قال: طب والله العظيم اشاعه قسما بالله ده افتري والمصحف ماصح وعهد الله ده ظلم وربنا احنا مش كده خاااالص طيب عليا الطلاق بالتلاته كدابين #واحد راح مستشفي المجانينلقي كل المجانين عمالين يتنططوا ويقولوا احنا فشار احنا فشار !!!! لقي واحد واحد قاعد علي جنب كده ....قل بس هو ده العاقل الي فيهم قاله انتي قاعد كد ليه ؟ قاله :سيبني في حالي اصل انا لازق في الحله!!! #بخيل بيشرب شاي وقعت في الكوبايه دبانه طلعها وقالها تفي اللي انتي شربتيه.... #صعيدي مثقف اول مره يركب طياره قال للمضيفه:this no talk ihave one hour student tea الترجمه:ده مش كلام انا بقالي ساعه طالب شاي!!!! #هندي سال مصري :انتوا ليه مش احرق جثه قبل ادفن ؟ رد قال احنا ادفن جثه وبعدين ربنا احرق #عجوزه خيروها :الحج ولا الجواز ؟ وطت راسها وقالت :هي مكه هطير! #بخيل زعلان اوي مراته بتقوله مالك قالها الصيدليه عامله خصم ومحدش عندنا عيان #صيني عايز يشتري عشر علب كوكاكولا راح عند بقال صعيدي وقاله : ينق شين شانق كوكاكولا الصعيدي قاله: عشر علب ايه!!! #اتنين خارجين من الامتحان الاول بقول للتاني :عملت ايه ؟ قاله: سبت الورقه فاضيه قاله: الله يخرب بيتك كده هيفتكرونا غاشين من بعض كده كفايه عايزه اشوف الردود انا عندي كتير كمان بس انا عايزه اشوف هتعجبكوا ولا لأ ماتزعلونيش نكت جديدة لنك ها هاهاهاههههههههههههههههااااااااااااا Mood25نكت جديدة لنك ها هاهاهاههههههههههههههههااااااااااااا Mood25بقا وارجو التقييم
النجم الذهبى

نكت جديدة لنك ها هاهاهاههههههههههههههههااااااااااااا Wh_84424158
النجم الذهبى

مسهــمــاتىًٍِ~ : 932
تــًٌُُاريخًٍَ تسـًُـجيل~] : 03/02/2010
موقعـــى~]ٍ : gedo.own0.com

مُساهمةموضوع: رد: نكت جديدة لنك ها هاهاهاههههههههههههههههااااااااااااا   نكت جديدة لنك ها هاهاهاههههههههههههههههااااااااااااا Icon_minitimeالسبت أبريل 17, 2010 5:28 pm

شكرا على الموضوع
الجميل تسلم ايدك

نكت جديدة لنك ها هاهاهاههههههههههههههههااااااااااااا 626550
https://gedo.own0.com
DE!$GNღG!RL
جداوي نشيط
جداوي نشيط
DE!$GNღG!RL

مسهــمــاتىًٍِ~ : 330
تــًٌُُاريخًٍَ تسـًُـجيل~] : 06/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: نكت جديدة لنك ها هاهاهاههههههههههههههههااااااااااااا   نكت جديدة لنك ها هاهاهاههههههههههههههههااااااااااااا Icon_minitimeالسبت أبريل 17, 2010 5:38 pm

هههههههههههههههههههههههههههههه

بجد نكت روعه
nagy2000
جداوى صاحب مكان
nagy2000

مسهــمــاتىًٍِ~ : 192
تــًٌُُاريخًٍَ تسـًُـجيل~] : 04/02/2010
العـــمرٌُِ~ْ} : 27
موقعـــى~]ٍ : gedo.owno.com

مُساهمةموضوع: رد: نكت جديدة لنك ها هاهاهاههههههههههههههههااااااااااااا   نكت جديدة لنك ها هاهاهاههههههههههههههههااااااااااااا Icon_minitimeالسبت أبريل 17, 2010 8:30 pm

شكرا لدخولكم و ردكم الجميل نكت جديدة لنك ها هاهاهاههههههههههههههههااااااااااااا 352324

نكت جديدة لنك ها هاهاهاههههههههههههههههااااااااااااا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» صور جديدة لمنة شلبى
» ليجروتالي ينقذ يوفنتوس من هزيمة جديدة بالدوري الإيطالي­
» خدمة جديدة .....كود بوابة ماي ايجي الأصلية ( كود نادر جدا ) فقط علي منتدي جدو